Irländsk Afton.

Igår var Adam och jag bjudna till Irländsk afton ute i Värperydsskogen. Det var öööös!
Vi är där varje år typ. Jag gillar irländsk musik faktiskt, det svänger rejält :)

Blåsväder..

Känns som balkongräcket ska slitas av så mkt blåser det. Nackspärr har jag också.

Idag hälsade pappa och jag på farmor på sjukhuset. Jag hatar sjukhus, massa sjuka människor, med slangar överallt (iaf på kirurgen där vi var), heeeemskt och jobbigt!
Åh, min kära lilla farmor, kände mig lite gråtfärdigt när jag kramade henne.. ♥
Efter det så käkade pappa och jag mcdonalds, snackade lite skit och sen åkte vi hem.

Lördag.

Ikväll har vi ätit middag hos min familj, och jag passade även på att slappa lite i bubbelpoolen, så skööönt! Pussade på mina hundar också, längesen jag träffade dom känns det som ♥

Jag är en svettlöööök.

Kalasväder idag! Duschade för typ två timmar sen och nu är jag lika svettig igen. Cyklade till Systemet nyss så det är väl därför. Ikväll är det party som gäller med rocknrollEmmy! :)

Ett dopp i denna hade inte varit fel!

mammas älskling ♥

Min nyinköpta vän Pinky.

Kvällsbad.

Det börjar bli lite kyligt nu om kvällarna men Adam och jag tänker inte mesa för det, kvällsdopp i Skärsjön är det bästa! ♥ Dock luktade vattnet lite rutten fisk idag, haha. Undrar varför..?

Faaan vad det regnar!

Hela himlen öppnade upp sig, regnet dånar utanför. Bara det inte börjar åska!

/ Räddhare.

Väggord..

4 jävla veckor har jag väntat på mitt väggord, äntligen har det kommit! :)

Sommarfest.

I lördags var det sommarfest hos några som mamma känner. Det var trevligt, fast myggen åt upp mig. Räknade betten dagen efter, 15 st på ena benet och 18 st på andra, kliar ihjäl mig!

Igår var det kalas för min älskling, som fyller år idag! Grattis baby, överraskning väntar senare ;)

ÖLAND ♥

Plats: Saxnäs Camping. 16-18 Juli, 2010.

Dag 1: Middag på restaurang, och mys på stranden.

Dag 2: Strand Hotell!

Dag 3: Lite sol, bad och grillning.

och innan vi åkte hem så tog vi en fika på Malins jobb "Byttan" i Kalmar. Tyvärr inga fler bilder.

underbara, älskade värme.

Härligt att sommaren stannar lite till. Men bara tanken på att den snart är över gör mig ledsen. Får nog bli en utlandsresa till hösten. Mooofaa bjuder säkert ;) haha, man kan ju alltid hoppas.

Adam och jag ska strax hem till mina päron och bada i poolen. De har en stor pool nu. Bubbelpoolen är såklart kvar, perfekt när kvällarna blir lite kyligare. Då kommer jag bubbla mkt!

Nästa sommar blir det trädäck runt poolen. Då blir det massa poolpartyn! ;)

4 veckor går fort.

Undra vart tiden tog vägen? Den sprang visst iväg. Hmm, vet inte vart jag ska börja.
Tänkte lägga upp lite bilder från sommaren. Någon gång. När jag orkar, och har tid.

Jag har precis skänkt en gåva till Djurens Rätt. Som jag brukar göra med jämna mellanrum. Jag tycker ni ska göra samma sak, skänk en liten gåva (minsta lilla räknas)
så vi kan hjälpa djur som behöver det. De kan tyvärr inte tala för sig själva. Klicka HÄR.

Två av mina älsklingshundar har vi räddat från djurmisshandlare.